donderdag 12 mei 2016

Hip en Handgemaakt markt


Joehoe, de konijnen zijn klaar!

Mooi op tijd om mee te kunnen nemen naar de Hip en Handgemaakt markten
die op het programma staan.

 Gerda en ik hebben er weer zijn in!


Wil je weten waar we de aankomende maanden staan,
dan volgt hier een lijstje:

- zondag 22 mei Nijmegen
- zondag 12 juni Utrecht
- zondag 26 juni Amersfoort
-zondag 10 juli Eindhoven (helaas geannuleerd!)
- zaterdag 3 september Zwolle
-zaterdag 25 september Hengelo

Kom je ook gezellig een kijkje nemen?
Misschien zie ik je dan!


Herriet

11 opmerkingen:

  1. Jullie hebben grootse plannen. Dat vraagt om flink doorhaken en leuke pakketten samenstellen.

    Veel plezier met voorbereiden en succes op de markten, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit geweest. Ik zie dat het ook een keer wat meer bij mij in de buurt is. Ik krijg steeds meer zin om een kijkje te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het niet in de buurt is, want het lijkt me super leuk! Ik vind de konijnen echt geweldig, knap gemaakt! Veel plezier alvast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke markten altijd! Misschien kom ik wel bij 1 langs, gezellig.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie konijnen, kleuren vind ik prachtig. 10 juli Eindhoven, leuk dicht in de buurt meteen in mijn agenda genoteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een Superleuk boekje! Ik ken deze schrijfster nog niet en ik vind het altijd leuk om nieuwe dingen uit te proberen! Vingers gekruist dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How many metres of sheepjes stonewashed xl did you used for one rabbit?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët